Dział finansowo-księgowy (pok. nr 2) – nieczynne w środy i piątki

  • rozliczenia lokali mieszkalnych i garaży
  • zadłużenia, w tym rozłożenie zaległości na raty
  • ubezpieczenia lokali mieszkalnych
  • zaświadczenia o niezaleganiu w opłatach
  • dodatki mieszkaniowe
  • deklarowanie formy otrzymywania korespondencji (forma tradycyjna lub elektroniczna)
  • aktualizacja liczby osób zamieszkałych w lokalu
  • dostęp do e-usług
  • wystawianie faktur
  • rozliczenia lokali użytkowych
  • ustalanie sald

Dział techniczny (pok. 4)

  • remonty lokali mieszkalnych
  • remonty lokali użytkowych
  • zgłaszanie wszelkich usterek technicznych
  • montaż barierek przy schodkach
  • montaż daszków nad balkonami
  • świadectwa energetyczne
  • wydawanie chipów do klatek schodowych
  • domofony
  • umawianie wizyt hydraulika, konserwatora, elektryka
  • przeglądy techniczne i budowlane
  • remonty galerii

Administrator Osiedla (pok. 4)

  • nadzór nad pracą gospodarzy domów
  • porządek i ład na Osiedlu
  • skargi na zakłócanie porządku domowego
  • przyznawanie miejsc w rowerowniach
  • klucze do piwnic (wejście główne)
  • zezwolenia na wjazd w celu remontu i przewozu rzeczy
  • zezwolenia na wjazd do wnętrza Osiedla (dojazd do wind) od strony ul. Cyrklowej i ul. Kwarcianej
  • mandaty za parkowanie bez zezwolenia
  • wynajem powierzchni pod ustawienie kontenera lub worka typu big-bag
  • ochrona SOLID
  • Biuro Bezpieczeństwa
  • dyżury Policji i Straży Miejskiej

Dział członkowsko-mieszkaniowy (pok. 6) – nieczynne we czwartki i piątki; środy do godz. 13:00

  • rejestracja nowych właścicieli lokali mieszkalnych i garaży
  • przyjmowanie i wykreślanie członków Spółdzielni
  • wydawanie zaświadczeń o przysługującym tytule prawnym do lokalu
  • wykreślanie dotychczasowych właścicieli na podstawie aktów zgonu, aktów poświadczenia dziedziczenia, aktów darowizny, umów sprzedaży
  • upoważnienia i pełnomocnictwa składane przez właścicieli lokali
  • dofinansowanie do wymiany drzwi do sionek
  • protokoły szkody
  • wynajem lokali użytkowych i innych pomieszczeń
  • miejsca w boksie motocyklowym
  • przetargi na lokale mieszkalne
  • udostępnianie danych transakcyjnych

Sekretariat (pok. 8)

  • przyjmowanie dokumentów
  • wydawanie zezwoleń i pilotów do wjazdu za szlaban dla mieszkańców
  • wydawanie zezwoleń na wjazd dla gości
  • udzielanie informacji z zakresu działalności Spółdzielni
  • udostępnianie dokumentów członkom Spółdzielni
  • publikowanie dokumentów w e-usłudze
  • umawianie spotkań z Zarządem Spółdzielni
  • współpraca z Radą Nadzorczą
  • prowadzenie korespondencji  z Urzędami i Instytucjami
  • RODO

Pozostałe sprawy:

  • zabezpieczanie nagrań z monitoringu – Członek Zarządu (pok. 5)
  • realizacja zdjęć do filmów, seriali, reklam – Administrator (pok. 4)
  • wypłaty świadczeń z ubezpieczenia Spółdzielni – Specjalista ds. członkowsko-mieszkaniowych (pok. 6)
  • sprawy sądowe dot. zadłużeń lokali – Specjalista ds. rozliczeń z członkami (pok. 2)
  • posiedzenia Rady Nadzorczej i Walne Zgromadzenie – Sekretariat (pok. 8)